Logo witryny

 

 

Regulamin Platformy STALWORK

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług 

na Platformie pod adresem www.stalwork.pl

 

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Platforma dostępna pod adresem internetowym www.stalwork.pl prowadzona jest przez Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół LO im. KEN w Stalowej Woli, adres: ul. Staszica 5, 37-450 Stalowa Wola, posiadające numer NIP: 8652485683, KRS: 0000298675 oraz REGON: 180310991, adres email: stalwork@loken.pl

  2. Niniejszy Regulamin stosuje się do umów zawieranych poprzez stronę internetową pod adresem www.stalwork.pl

  3. Adres email stalwork@loken.pl stanowi elektroniczny punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację drogą elektroniczną, w języku polskim, z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych i jednocześnie jest adresem, pod którym użytkownicy mogą bezpośrednio i szybko komunikować się z Operatorem.

  4. Przetwarzanie danych osobowych przez Operatora określone jest w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://stalwork.pl/polityka-prywatnosci.

  5. Użytkownik zobowiązuje się do używania bezpiecznego hasła do swojego profilu na Platformie, nie przekazywania go osobom trzecim oraz do nieudostępniania konta na Platformie osobom trzecim.

  6. Użytkownik zobowiązuje się przestrzegać postanowień Regulaminu, Polityki prywatności, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów.

  7. Definicje:

Regulamin – niniejszy regulamin Platformy, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Operator: Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół LO im. KEN w Stalowej Woli, adres: ul. Staszica 5, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 8652485683, KRS: 0000298675, REGON: 180310991.

Platforma: oprogramowanie dostępne dla użytkowników pod adresem internetowym www.stalwork.pl pod nazwą „STALWORK” z poziomu przeglądarki internetowej.

Użytkownik: każda osoba korzystająca z Platformy.

Użytkownik indywidualny: każda osoba fizyczna korzystająca z Platformy w celu użytkowania jej funkcjonalności we własnym imieniu w celach związanych z poszukiwaniem przez nią pracy lub w związku z korzystaniem z zasobów edukacyjnych i informacyjnych Platformy. Aby korzystać z funkcjonalności Platformy Użytkownicy niepełnoletni zobowiązani są do złożenia oświadczenia za pośrednictwem Platformy, przed rozpoczęciem korzystania z niej na etapie wypełniania profilu Użytkownika, że korzystają z Platformy za zgodą opiekuna prawnego. 

Użytkownik instytucjonalny: każda osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna, w tym potencjalny pracodawca lub instytucja edukacyjna korzystająca z Platformy w celach związanych z oferowaniem pracy i usług edukacyjnych. Użytkownik instytucjonalny może korzystać z Platformy, wedle swojego wyboru, jako „Pracodawca” lub „Szkoły i Uczelnie” logując się do tak oznaczonych funkcjonalności dostępnych na Platformie. Jeżeli w niniejszym Regulaminie mowa o „Pracodawcy” lub „Szkołach i Uczelniach”, rozumieć należy przez to Użytkownika instytucjonalnego korzystającego z Platformy na skutek zalogowania się do tak oznaczonej funkcjonalności dostępnej na Platformie. Użytkownik instytucjonalny nie jest uprawniony do wyszukiwania i przeglądania profili niepełnoletnich Użytkowników indywidualnych, z tym zastrzeżeniem, że uprawnienie to przysługuje Pracodawcy wobec osób niepełnoletnich mogących podejmować pracę, tj. w wieku od 16 roku życia do dnia przed ukończeniem 18 roku życia. 

Formularz rejestracji – dostępny na Platformie formularz, umożliwiający Użytkownikowi założenie konta na Platformie i dalsze korzystanie z usług

Tag – słowo kluczowe, którego Użytkownik używa w celu oznaczenia swojego profilu i możliwości wyszukania go przez innych Użytkowników wedle jego preferencji.

  1. W ramach Platformy:

    1. Użytkownik indywidualny może założyć konto na Platformie na zasadach określonych w Regulaminie w celu korzystania z oferowanych na niej usług w postaci:

      • utrzymywania konta indywidualnego na Platformie („Usługa rejestracji konta Użytkownika indywidualnego”), 

      • możliwości udostępniania CV lub innych dokumentów aplikacyjnych w celu wzięcia udziału w określonej rekrutacji („Usługa aplikowania”),

      • możliwości przeglądania ogłoszeń rekrutacyjnych („Usługa przeglądania ogłoszeń”),

      • możliwości przeglądania profili Użytkowników instytucjonalnych („Usługa przeglądania profili”),

      • możliwości komunikowania się z innymi użytkownikami Platformy („Usługa wiadomości”),

      • korzystania z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnionych na Platformie („Usługa przeglądania Bazy wiedzy”),

      • otrzymywania informacji o świadczonych usługach i nowościach na Platformie („Newsletter”).

    2. Użytkownik instytucjonalny może założyć konto na Platformie na zasadach określonych w Regulaminie w celu korzystania z oferowanych na niej usług w postaci:

      • utrzymywania konta instytucjonalnego na Platformie („Usługa rejestracji konta Użytkownika instytucjonalnego”), 

      • możliwości publikowania ogłoszeń o pracę („Usługa publikowania ogłoszeń”),

      • możliwości publikowania informacji na temat organizowanych wydarzeń oraz aktualności oraz aktywnego informowania o nich na Platformie („Usługa publikowania aktualności”),

      • możliwości przeglądania CV i innych dokumentów aplikacyjnych udostępnionych przez Użytkowników indywidualnych („Usługa przeglądania profili i aplikacji”),

      • możliwości komunikowania się z innymi użytkownikami Platformy („Usługa wiadomości”),

      • korzystania z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnionych na Platformie („Usługa przeglądania Bazy wiedzy”),

      • możliwości udostępniania materiałów informacyjnych i edukacyjnych na Platformie („Usługa udostępniania treści”),

      • otrzymywania informacji o świadczonych usługach i nowościach na Platformie („Newsletter”).

  2. Świadczone przez Operatora na Platformie usługi na rzecz Użytkowników są nieodpłatne.

  3. Przed zatwierdzeniem wypełnionego Formularza rejestracji, Użytkownik proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację. Zaznaczenie rubryki z oznaczeniem akceptacji Regulaminu i potwierdzenie rejestracji konta pod Formularzem rejestracji stanowi zawarcie umowy świadczenia usługi założenia konta na Platformie i pozostałych usług na niej świadczonych, jeżeli nie wymagają one dodatkowej zgody Użytkownika. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia zawarcie umowy świadczenia usług na Platformie. 

  4. Rejestrując konto na Platformie i akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości od innych Użytkowników. Każdy Użytkownik jest uprawniony do wysłania wiadomości do innego Użytkownika. Wiadomości nie mogą naruszać zasad określonych w Regulaminie, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów.

  5. Rozwiązanie umowy następuje poprzez usunięcie przez Użytkownika konta na Platformie lub usunięcie konta przez Operatora w przypadku naruszenia przez Użytkownika zasad określonych w Regulaminie, w szczególności poprzez prezentowanie treści, o których mowa w §2 Regulaminu. 

§2. NIEDOPUSZCZALNE TREŚCI I MODERACJA TREŚCI

  1. Użytkownik Platformy zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz z Polityką Prywatności oraz do przestrzegania postanowień Regulaminu, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego oraz dobrych obyczajów i netykiety. 

  2. Użytkownik Platformy zobowiązuje się do używania bezpiecznego hasła do swojego konta założonego na Platformie oraz do jego bezpiecznego przechowywania, nieprzekazywania go osobom trzecim oraz do nieudostępniania konta Użytkownika utrzymywanego na Platformie osobom trzecim. 

  3. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i kompletnych informacji podczas procesu rejestracji oraz w publikowanych na Platformie ogłoszeniach i aplikacjach. 

  4. Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez Użytkowników, ale zastrzega sobie prawo do ich moderacji lub usuwania. Operator nie ponosi odpowiedzialności, w tym odszkodowawczej, przez co rozumieć należy także roszczenia z tytułu utraconych korzyści na skutek korzystania przez Użytkowników z funkcjonalności na Platformie, interakcji z Operatorem lub innymi Użytkownikami. Operator nie ponosi także odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie danych z przyczyn występujących po stronie Użytkownika lub z przyczyn, za które Operator nie ponosi winy.

  5. Zakazane jest prowadzenie sprzedaży produktów lub usług na Platformie oraz przesyłania informacji handlowych bez zgody Użytkownika.

  6. Zakazane jest pobieranie ogłoszeń i aplikacji oraz innych materiałów umieszczonych na Platformie oraz wykorzystywanie ich do innych celów niż określone w Regulaminie. 

  7. Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez Użytkowników na Platformie, w tym odpowiedzialności odszkodowawczej, przez co rozumieć należy także roszczenia z tytułu utraconych korzyści. 

  8. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie danych z przyczyn występujących po stronie Użytkownika lub z przyczyn, za które Operator nie ponosi winy.

  9. Operator nie ponosi odpowiedzialności za zachowania Użytkowników, na które nie ma wpływu, w szczególności za nieodpowiednie lub niegrzeczne albo obraźliwe komentarze lub ujawnienie osobom trzecim lub publicznie w jakikolwiek sposób albo w jakiejkolwiek formie informacji na temat Użytkownika. Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za swoje zachowanie, tj. działanie lub zaniechanie wobec Operatora lub innych Użytkowników, zarówno na Platformie, jak i poza nią. 

  10. Zakazane jest prezentowanie przez Użytkownika na Platformie, w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie, w tym w Profilu lub w wiadomościach bezprawnych lub krzywdzących albo niezgodnych z celem i zasadami Platformy treści, przez które należy rozumieć także zdjęcia lub materiały wideo, w szczególności:

    1. nieprawdziwych,

    2. nieodpowiednich, niegrzecznych lub obraźliwych, 

    3. dyskryminujących, 

    4. naruszających dobra osobiste, dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego albo netykietę, 

    5. o charakterze erotycznym,

    6. nawołujące do nienawiści lub cyberprzemocy albo popierające takie postawy,

    7. zawierających informacje marketingowe lub promocyjne,

    8. zawierających informacje zachęcające do zakupu towarów lub usług, w tym oferty handlowe,

    9. zawierające linki kierujące do stron prezentujących działalność innych podmiotów, 

    10. promujące działalność konkurencyjną w stosunku do Operatora,

    11. zawierających wirusy lub inne niebezpieczne kody, narażające Użytkowników lub Operatora na szkodę (w tym spam lub scam),

    12. o charakterze terrorystycznym lub nawołującym do przemocy,

    13. będące elementem przestępstwa, w tym oszustwa.

  11. Operator moderuje treści prezentowane przez Użytkowników na Platformie w szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania nielegalnych i zabronionych Regulaminem treści lub informacji, o których mowa w ust. 10 powyżej poprzez niezwłoczne usunięcie treści wprowadzonej przez Użytkownika, o czym informuje Użytkownika przesyłając powiadomienie w tym przedmiocie na adres email Użytkownika. 

  12. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że profil Użytkownika zawiera nieprawdziwe informacje lub w przypadku innego naruszenia Regulaminu, zasad współżycia społecznego, dobrych obyczajów lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa Operator jest uprawniony do usunięcia lub zablokowania konta Użytkownika. W przypadku usunięcia konta Użytkownika przez Operatora Użytkownikowi nie przysługuje roszczenie o odszkodowanie lub inne ekwiwalentne, w tym roszczenia tytułem utraconych korzyści.

  13. Każdy Użytkownik może zgłosić Operatorowi nieodpowiednią treść prezentowaną przez innego Użytkownika poprzez wysłanie zgłoszenia na adres email Usługodawcy: stalwork@loken.pl. Zgłoszenie powinno obejmować co najmniej:

    1. opis nieodpowiedniej treści wraz z wyjaśnieniem powodów zgłoszenia,

    2. imię, nazwisko oraz adres email osoby zgłaszającej,

    3. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby dokonującej zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

  14. Operator informuje osobę zgłaszającą o otrzymaniu zgłoszenia, a następnie także o podjętej decyzji, bez zbędnej zwłoki.

  15. Niezależnie od moderacji treści na żądanie Użytkownika, Użytkownik ma prawo do zablokowania otrzymywania wiadomości od innego Użytkownika z poziomu widoku okna korespondencji.

  16. Moderacja treści nie jest prowadzona w sposób zautomatyzowany.

  17. O usunięciu treści lub zawieszeniu albo usunięciu konta Operator informuje Użytkownika, którego ta decyzja dotyczy, w dniu dokonania takiej czynności moderacji na adres email, z podaniem uzasadnienia. Operator podejmuje decyzję w tym przedmiocie niezwłocznie, w sposób niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. 

  18. Jeżeli decyzja dotycząca treści została podjęta na skutek zgłoszenia innego Użytkownika, Operator informuje osobę, której dotyczy decyzja o tożsamości osoby zgłaszającej wyłącznie wtedy, gdy zgłoszenie dotyczyło prowadzonej ze zgłaszającym korespondencji na Platformie.

  19. Użytkownik, którego treść została usunięta lub którego konto zostało zawieszone albo usunięte ma prawo do odwołania się od tej decyzji Operatora w terminie 14 dni od dnia dokonania czynności, o której mowa w ust. 17 powyżej, przesyłając odwołanie na adres email Operatora: stalwork@loken.pl. Operator rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od jego otrzymania i niezwłocznie informuje Użytkownika odwołującego się o sposobie rozpoznania odwołania. Od tak podjętej decyzji odwołanie nie przysługuje.

 

§3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do korzystania z Platformy wymagana jest przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 9 lub Chrome 30 lub FireFox 30 lub Opera 10 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona internetowa Platformy jest responsywna i dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu.

  2. W celu rejestracji konta na Platformie Użytkownik musi posiadać aktywny adres poczty elektronicznej.

  3. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Platformy.

  4. Operator nie ponosi odpowiedzialności za nadmiernie przeciążone łącze internetowe Użytkownika, a także inne łącza międzyoperatorskie. 

  5. W przypadku konieczności dokonania zmian i ulepszeń na Platformie lub przeprowadzenia prac konserwacyjnych albo awarii sprzętu Operator zastrzega sobie prawo do czasowej przerwy w funkcjonowaniu Platformy. Powiadomienie w tym przedmiocie tj. o przerwach technicznych i czasie ich trwania kierowane do Użytkowników Platformy zostanie opublikowane na stronie internetowej Platformy.

 

§4. USŁUGI DLA UŻYTKOWNIKÓW INDYWIDUALNYCH

 

  1. Usługa rejestracji konta Użytkownika indywidualnego: W celu rejestracji konta Użytkownik indywidualny wypełnia Formularz rejestracji podając następujące dane: nazwa użytkownika, email, hasło, wybierając zakładkę „Strefa Kandydata” lub ikonę logowania / rejestracji umieszczoną w prawym górnym rogu ekranu. Aktywacja konta następuje poprzez potwierdzenie rejestracji za pomocą linka przesłanego przez Operatora w wiadomości email. Po utworzeniu konta Użytkownik może skorzystać z Platformy poprzez wybranie funkcji logowania do Platformy – „zaloguj się do wybranej strefy” wybierając „Strefę Kandydata” lub ikonę logowania / rejestracji umieszczoną w prawym górnym rogu ekranu. Po rejestracji konta na Platformie Użytkownik może wypełnić swój profil w „Strefie Kandydata” wedle własnego uznania. W formularzu uzupełnienia profilu zaznaczone są pola, które będą się wyświetlać publicznie, a które będą widoczne tylko dla Użytkownika. Użytkownik może utworzyć i zarządzać swoim kontem, aktualizować dane, zarządzać ustawieniami prywatności. Użytkownik wypełniając swój profil akceptuje, że umieszczone przez niego informacje oznaczone jako publiczne będą widoczne dla innych Użytkowników. Profile Użytkowników nie będą widoczne dla Użytkowników niezalogowanych. Na etapie wypełniania profilu Użytkownik indywidualny składa oświadczenie dotyczące pełnoletności, a w przypadku osób niepełnoletnich także oświadczenie w przedmiocie korzystania z Platformy za zgodą opiekuna prawnego. 

  2. Usługa aplikowania: Użytkownik może odpowiadać na ogłoszenia przesyłając wybranym Użytkownikom instytucjonalnym swoje CV i dokumenty aplikacyjne. Użytkownik odpowiada za prawdziwość i aktualność podawanych informacji. Administratorem danych osobowych umieszczonych w CV lub innych dokumentach aplikacyjnych jest Użytkownik instytucjonalny, któremu Użytkownik indywidualny przesyła wskazane dokumenty. Przesyłając za pośrednictwem Platformy CV lub inne dokumenty aplikacyjne Użytkownik wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu obsługi tych dokumentów i procesu rekrutacji przez Platformę. Pracodawca, do którego aplikuje Użytkownik indywidualny zobowiązuje się we własnym zakresie prawidłowo obsłużyć proces rekrutacyjny z perspektywy przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych jako ich Administrator. Użytkownik może aplikować na oferty pracy za pomocą narzędzi dostępnych na Platformie lub za pomocą narzędzi, do których Użytkownik instytucjonalny umieści link kierujący na zewnątrz Platformy. Wypełnienie profilu Użytkownika oznacza udzielenie zgody na umieszczenie go w wyszukiwarce dostępnej z poziomu profilu Pracodawcy.

  3. Usługa przeglądania profili – Użytkownik może przeglądać profile Użytkowników instytucjonalnych posiadających profile w „Strefie Pracodawcy” lub „Strefie Szkoły i Uczelni”, odpowiadać na ogłoszenia lub wchodzić w inne interakcje. Wyszukiwanie profili może odbywać się przy użyciu słów kluczowych i przy wsparciu algorytmów umożliwiających wyświetlanie profili według preferencji wpisanych przez Użytkownika w wyszukiwarce. Na Platformie nie są podejmowane w sposób algorytmiczny decyzje ze skutkiem dla Użytkownika inne niż wyświetlanie w wyszukiwarce poszukiwanych treści lub wyświetlanie profilu Użytkownika na podstawie słów kluczowych zawartych w profilu. 

  4. Usługa przeglądania ogłoszeń: Użytkownik może przeglądać ogłoszenia o pracę, filtrując je według różnych kryteriów. Oczekuje się, że Użytkownik będzie korzystać z tej usługi w sposób odpowiedzialny i zgodny z prawem. Wyszukiwanie ogłoszeń może odbywać się przy użyciu słów kluczowych i przy wsparciu algorytmów umożliwiających wyświetlanie ogłoszeń według preferencji wpisanych przez Użytkownika w wyszukiwarce. Na Platformie nie są podejmowane w sposób algorytmiczny decyzje ze skutkiem dla Użytkownika inne niż wyświetlanie w wyszukiwarce poszukiwanych treści lub wyświetlanie profilu Użytkownika na podstawie słów kluczowych zawartych w profilu.

  5. Usługa wiadomości: Umożliwia wymianę wiadomości z innymi użytkownikami Platformy. Wiadomości powinny być zgodne z zasadami etykiety i nie mogą zawierać treści zabronionych, w tym treści zabronionych, o których mowa w Regulaminie.

  6. Usługa przeglądania Bazy wiedzy: Użytkownik ma dostęp do artykułów, poradników i innych materiałów edukacyjnych. Treści te mogą być wykorzystywane przez Użytkownika w celach edukacyjnych i informacyjnych. Udostępnione na Platformie treści nie mogą być wykorzystywane w innym celu niż wynikający z charakteru usługi, w szczególności nie mogą być wykorzystywane w celach komercyjnych. 

  7. Newsletter – Operator będzie wysyłać informacje na temat usług świadczonych na Platformie i nowości na Platformie w przypadku udzielenia przez Użytkownika zgody w tym zakresie.

  8. Użytkownik może otrzymywać w ramach Platformy na swoją skrzynkę odbiorczą oferty lub zaproszenia od Użytkowników instytucjonalnych, jeżeli wyrazi na to na Platformie zgodę.

 

§5. USŁUGI DLA UŻYTKOWNIKÓW INSTYTUCJONALNYCH – PRACODAWCÓW

  1. Usługa rejestracji konta Użytkownika instytucjonalnego – Pracodawca: umożliwia utworzenie i zarządzanie kontem, publikowanie i zarządzanie ogłoszeniami o pracę. W celu rejestracji konta Użytkownik wypełnia Formularz rejestracji podając następujące dane: nazwa użytkownika, email (wymagana rejestracja z użyciem adresu w domenie firmowej), hasło wybierając zakładkę „Strefa Pracodawcy” lub ikonę logowania / rejestracji umieszczoną w prawym górnym rogu ekranu. Aktywacja konta następuje poprzez potwierdzenie rejestracji za pomocą linka przesłanego przez Operatora w wiadomości email. Po utworzeniu konta Użytkownik może skorzystać z Platformy poprzez wybranie funkcji logowania do Platformy – „zaloguj się do wybranej strefy” wybierając „Strefę Pracodawcy” lub ikonę logowania / rejestracji umieszczoną w prawym górnym rogu ekranu. Po rejestracji konta na Platformie Użytkownik może wypełnić swój profil w „Strefie Pracodawcy” wedle własnego uznania. W formularzu uzupełnienia profilu zaznaczone są pola, które będą się wyświetlać publicznie, a które będą widoczne tylko dla Użytkownika. Użytkownik może utworzyć i zarządzać swoim kontem, aktualizować dane, zarządzać ustawieniami prywatności. 

  2. Usługa publikowania ogłoszeń: Pracodawcy mogą publikować ogłoszenia o pracę, które są widoczne dla Użytkowników indywidualnych. Ogłoszenia muszą być zgodne z przepisami prawa, nie mogą wprowadzać w błąd i zawierać treści określonych jako zabronione w niniejszym Regulaminie,  w szczególności ogłoszenie nie może zawierać zobowiązania do ujawnienia danych niewymaganych przez przepisy prawa. W przypadku stwierdzenia przez Operatora, że ogłoszenie zawiera treści niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, Operator może wyłączyć wyświetlanie ogłoszenia lub w przypadku rażącego naruszenia lub powtórnego naruszenia usunąć profil i konto Pracodawcy. 

  3. Usługa przeglądania profili i aplikacji: Pracodawcy mogą przeglądać CV i dokumenty aplikacyjne Użytkowników indywidualnych, które zostały im udostępnione. Oczekuje się, że przeglądanie i wykorzystanie tych dokumentów będzie odbywać się w sposób etyczny i zgodny z przepisami o ochronie danych osobowych. Akceptując niniejszy Regulamin Pracodawca zawiera jednocześnie z Operatorem umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie przechowywania na Platformie dokumentów w postaci CV i innych dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe Użytkowników, które zostały udostępnione temu Pracodawcy. Wyszukiwanie profili i aplikacji może odbywać się przy użyciu słów kluczowych i przy wsparciu algorytmów umożliwiających wyświetlanie profili według preferencji wpisanych przez Użytkownika w wyszukiwarce. Na Platformie nie są podejmowane w sposób algorytmiczny decyzje ze skutkiem dla Użytkownika inne niż wyświetlanie w wyszukiwarce poszukiwanych treści lub wyświetlanie profilu Użytkownika na podstawie słów kluczowych zawartych w profilu.

  4. Usługa wiadomości: Umożliwia wymianę wiadomości z innymi użytkownikami Platformy. Wiadomości powinny być zgodne z zasadami etykiety i nie mogą zawierać treści zabronionych, w tym treści zabronionych, o których mowa w Regulaminie.

  1. Usługa przeglądania Bazy wiedzy: Użytkownik ma dostęp do artykułów, poradników i innych materiałów edukacyjnych. Treści te mogą być wykorzystywane przez Użytkownika w celach edukacyjnych i informacyjnych. Udostępnione na Platformie treści nie mogą być wykorzystywane w innym celu niż wynikający z charakteru usługi, w szczególności nie mogą być wykorzystywane w celach komercyjnych. 

  1. Usługa udostępniania treści: Umożliwia publikowanie własnych materiałów edukacyjnych i informacyjnych, które mogą być użyteczne dla Użytkowników Platformy. Publikowane treści powinny być zgodne z prawem i nie mogą naruszać praw osób trzecich.

  2. Newsletter – Operator będzie wysyłać informacje na temat usług świadczonych na Platformie i nowości na Platformie w przypadku udzielenia przez Użytkownika zgody w tym zakresie. 

  3. Użytkownik instytucjonalny może wysyłać Użytkownikowi indywidualnemu na  skrzynkę odbiorczą na Platformie jeżeli Użytkownik wyraził na to w ramach Platformy zgodę.

 

§6. USŁUGI DLA UŻYTKOWNIKÓW INSTYTUCJONALNYCH – SZKOŁY I UCZELNIE

  1. Usługa rejestracji konta Użytkownika instytucjonalnego – Szkoły i Uczelnie: umożliwia utworzenie i zarządzanie kontem, publikowanie i zarządzanie ogłoszeniami o pracę. W celu rejestracji konta Użytkownik wypełnia Formularz rejestracji w zakładce „Strefa Szkół i Uczelni” podając następujące dane: nazwa użytkownika, email (wymagana rejestracja z użyciem adresu w domenie firmowej), hasło. Aktywacja konta następuje poprzez potwierdzenie rejestracji za pomocą linka przesłanego przez Operatora w wiadomości email. Po utworzeniu konta Użytkownik może skorzystać z Platformy poprzez wybranie funkcji logowania do Platformy – „zaloguj się do wybranej strefy” wybierając „Strefę Szkół i Uczelni”. Po rejestracji konta na Platformie Użytkownik może wypełnić swój profil w „Strefie Szkół i Uczelni” wedle własnego uznania. W formularzu uzupełnienia profilu zaznaczone są pola, które będą się wyświetlać publicznie, a które będą widoczne tylko dla Użytkownika. Użytkownik może utworzyć i zarządzać swoim kontem, aktualizować dane, zarządzać ustawieniami prywatności. 

  2. Konta kategorii „Szkoły i Uczelnie” tworzone są przez Operatora za zgodą danego podmiotu, który następnie przekazuje takiemu Użytkownikowi dane do logowania na Platformie. Szkoła lub Uczelnia może zarządzać swoim kontem na Platformie, w tym zmienić hasło do logowania oraz inne ustawienia prywatności. 

  3. Usługa publikowania informacji: Szkoły i uczelnie mogą publikować informacje dotyczące organizowanych wydarzeń lub prowadzonych naborach, które są widoczne dla Użytkowników indywidualnych. Ogłoszenia tego typu muszą być zgodne z przepisami prawa, nie mogą wprowadzać w błąd i zawierać treści określonych jako zabronione w niniejszym Regulaminie.

  4. Usługa przeglądania profili i aplikacji: Szkoły i uczelnie mogą przeglądać CV i dokumenty aplikacyjne Użytkowników indywidualnych. Oczekuje się, że przeglądanie i wykorzystanie tych dokumentów będzie odbywać się w sposób etyczny i zgodny z przepisami o ochronie danych osobowych. Wyszukiwanie profili i aplikacji może odbywać się przy użyciu słów kluczowych i przy wsparciu algorytmów umożliwiających wyświetlanie profili według preferencji wpisanych przez Użytkownika w wyszukiwarce. Na Platformie nie są podejmowane w sposób algorytmiczny decyzje ze skutkiem dla Użytkownika inne niż wyświetlanie w wyszukiwarce poszukiwanych treści lub wyświetlanie profilu Użytkownika na podstawie słów kluczowych zawartych w profilu.

  5. Usługa wiadomości: Umożliwia wymianę wiadomości z innymi użytkownikami Platformy. Wiadomości powinny być zgodne z zasadami etykiety i nie mogą zawierać treści zabronionych, w tym treści zabronionych, o których mowa w Regulaminie.

  1. Usługa przeglądania Bazy wiedzy: Użytkownik ma dostęp do artykułów, poradników i innych materiałów edukacyjnych. Treści te mogą być wykorzystywane przez Użytkownika w celach edukacyjnych i informacyjnych. Udostępnione na Platformie treści nie mogą być wykorzystywane w innym celu niż wynikający z charakteru usługi, w szczególności nie mogą być wykorzystywane w celach komercyjnych. 

  1. Usługa udostępniania treści: Umożliwia publikowanie własnych materiałów edukacyjnych i informacyjnych, które mogą być użyteczne dla Użytkowników Platformy. Publikowane treści powinny być zgodne z prawem i nie mogą naruszać praw osób trzecich.

  2. Newsletter – Operator będzie wysyłać informacje na temat usług świadczonych na Platformie i nowości na Platformie w przypadku udzielenia przez Użytkownika zgody w tym zakresie. 

  3. Użytkownik instytucjonalny może wysyłać Użytkownikowi indywidualnemu na  skrzynkę odbiorczą na Platformie jeżeli Użytkownik wyraził na to w ramach Platformy zgodę.

 

§7. REKLAMACJE

  1. Operator zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób wolny od wad i ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania na podstawie art. 471 i n. Kodeksu Cywilnego.

  2. Operator nie udziela gwarancji ani rękojmi na świadczone usługi i nie ponosi odpowiedzialności w tym zakresie.

  3. W przypadku nieprawidłowego świadczenia usług przez Operatora Użytkownik może złożyć reklamację drogą elektroniczną na adres email: stalwork@loken.pl, żądając w szczególności usunięcia nieprawidłowości, doprowadzenia do prawidłowego świadczenia usługi zgodnie z Regulaminem i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

  4. Reklamacja powinna zawierać opis przedmiotu reklamacji oraz dane Użytkownika umożliwiające jego zidentyfikowanie i udzielenie odpowiedzi na reklamację.

  5. Operator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

 

§8. LICENCJA

  1. Wszystkie materiały (tekstowe, graficzne, audiowizualne i inne) udostępniane przez Operatora za pośrednictwem Platformy stanowią własność Operatora lub użytkowników, którzy umieszczają je na Platformie albo zostały użyte przez nich za zgodą osób trzecich. 

  2. Użytkownik nie jest uprawniony do wykorzystywania materiałów znajdujących się na Platformie w innym celu niż wynika to z ich przeznaczenia i charakteru. W szczególności Użytkownik nie jest uprawniony do swobodnego używania znaków towarowych lub innych oznaczeń własności intelektualnej osób trzecich. W przypadku wątpliwości co do możliwości i zakresu korzystania z materiału Użytkownik zobowiązany jest do zwrócenia się z zapytaniem w tym przedmiocie do Operatora lub udostępniającego materiał na Platformie.

  3. Z chwilą rejestracji konta na Platformie Operator udziela Użytkownikowi do materiałów własnych Operatora licencji – niewyłącznej, niezbywalnej, nieprzenoszalnej i bez prawa udzielania sublicencji ani upoważniania osób trzecich do korzystania z materiału, bez ograniczeń terytorialnych, na czas posiadania konta na Platformie wyłącznie dla celu osobistego korzystania z materiału na następujących polach eksploatacji:

  • trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania materiału.

 

  1. Użytkownik nie jest uprawniony w szczególności do wprowadzania do obrotu lub rozpowszechniania materiału udostępnionego na Platformie lub jego kopii, w całości lub w części w jakiejkolwiek formie, modyfikowania takiego materiału, wykorzystywania go w całości lub w części w szczególności w celach komercyjnych. 

  2. Z chwilą uzupełnienia profilu na Platformie lub odpowiednio opublikowania ogłoszenia na Platformie Użytkownik instytucjonalny udziela Operatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z zawartych na profilu lub w ogłoszeniu utworów i znaków towarowych w celu opublikowania ich na Platformie na polach eksploatacji w postaci: 

    1. a) utrwalania i zwielokrotniania techniką cyfrową na potrzeby prezentowania na Platformie oraz w materiałach promocyjnych Operatora dotyczących Platformy, w szczególności w mediach społecznościowych, publicznego wyświetlenia i udostępnienia aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci internet w celu określonym w lit. a powyżej.

 

§9. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1.  Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych na Platformie jest Operator Platformy – Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół LO im. KEN w Stalowej Woli, adres: ul. Staszica 5, 37-450 Stalowa Wola.

  2.  informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności pod adresem: www.stalwork.pl/politykaprywatnosci.

§10. POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ PRACODAWCĘ

  1. Na podstawie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm., RODO) z chwilą zawarcia umowy o świadczenie usług poprzez rejestrację konta na Platformie i akceptację Regulaminu Użytkownik instytucjonalny – Pracodawca jako Administrator zawiera niniejszą umowę powierzenia z Operatorem jako Podmiotem przetwarzającym określoną w niniejszym § 10 Regulaminu i powierza Operatorowi przetwarzanie danych osobowych Użytkowników, którzy za pośrednictwem Platformy przesłali w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie CV lub inne dokumenty aplikacyjne zawierające ich dane osobowe w zakresie ich utrwalania, przechowywania, ujawniania poprzez przesłanie Administratorowi oraz usuwanie. Podmiot przetwarzający nie jest uprawniony do wykorzystywania powierzonych danych w innym celu, za wyjątkiem przechowania ich przez okres 3 lat od zakończenia rekrutacji w celu możliwości obrony przed ewentualnymi roszczeniami.

  2. Administrator obowiązany jest spełnić we własnym zakresie wszystkie obowiązki wobec podmiotów danych, w tym obowiązek informacyjny zawierający informacje o Operatorze jako odbiorcy danych.

  3. Podmiot przetwarzający oświadcza, że zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w zakresie ochrony danych osobowych oraz daje rękojmię należytego wykonania niniejszej Umowy powierzenia.

  4. Podmiot przetwarzający uzyskuje od osób, które zostały upoważnione do przetwarzania danych w wykonaniu Umowy, udokumentowane zobowiązania do zachowania tajemnicy, ewentualnie upewnia się, że te osoby podlegają ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy.

  5. Podmiot przetwarzający zapewnia ochronę danych i podejmuje środki ochrony danych, o których mowa w art. 32 RODO, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy powierzenia.

  6. Podmiot przetwarzający, biorąc pod uwagę charakter przetwarzania, w miarę możliwości pomaga Administratorowi poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych
    w rozdziale III RODO, w szczególności Podmiot przetwarzający ma obowiązek przekazania Administratorowi każdego żądania podmiotu danych dotyczącego przetwarzania danych osobowych bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia żądania.

  7. Podmiot przetwarzający współpracuje z Administratorem przy wykonywaniu przez Administratora obowiązków z obszaru ochrony danych osobowych, o których mowa w art. 32−36 RODO (ochrona danych, zgłaszanie naruszeń organowi nadzorczemu, zawiadamianie osób dotkniętych naruszeniem ochrony danych, ocena skutków dla ochrony danych i uprzednie konsultacje z organem nadzorczym).

  8. Jeżeli Podmiot przetwarzający poweźmie wątpliwości co do zgodności z prawem wydanych przez Administratora poleceń lub instrukcji, natychmiast informuje Administratora o stwierdzonej wątpliwości (w sposób udokumentowany i z uzasadnieniem), pod rygorem utraty możliwości dochodzenia roszczeń przeciwko Administratorowi z tego tytułu.

  9. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do ograniczenia dostępu do danych osobowych wyłącznie do osób, których dostęp do danych jest potrzebny dla realizacji Umowy powierzenia i posiadających odpowiednie upoważnienie i niezbędne szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych.

  10. Administrator zobowiązany jest współdziałać z Podmiotem przetwarzającym w wykonaniu Umowy, udzielać mu wyjaśnień w razie wątpliwości co do legalności poleceń Administratora, jak też wywiązywać się terminowo ze swoich szczegółowych obowiązków. 

  11. Podmiot przetwarzający oświadcza, że zapewnia wszelkie środki techniczne i organizacyjne niezbędne dla zapewnienia prawidłowości, legalności i bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych powierzonych przez Administratora. 

  12. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 72h od chwili powzięcia informacji, zawiadomić Administratora o:

    1. prowadzonej lub planowanej kontroli w zakresie przetwarzania u danych osobowych powierzonych na podstawie Umowy oraz umożliwić Administratorowi udział w tej kontroli, o ile nie sprzeciwiają się temu przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego i organ prowadzący kontrolę;

    2. wszelkich czynnościach z własnym udziałem w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prowadzonych przez organy administracji państwowej lub samorządowej, w tym w szczególności przez krajowy organ nadzoru, organy ścigania lub sąd, chyba, że będzie to sprzeczne z decyzją wydaną przez organy administracji publicznej lub z przepisami prawa – o ile sprawy te dotyczą danych osobowych powierzonych Podmiotowi przetwarzającemu na podstawie Umowy.

  13. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Administratora, nie później niż w ciągu 48 godzin od powzięcia wiedzy na temat incydentu, stanowiącego w szczególności postać naruszenia ochrony danych osobowych – o ile incydent dotyczy danych osobowych powierzonych Podmiotowi przetwarzającemu na podstawie Umowy. 

  14. Podmiot przetwarzający współpracuje z Urzędem Ochrony Danych Osobowych w zakresie wykonywanych przez niego zadań. 

  15. Podmiot przetwarzający udostępnia Administratorowi wszelkie informacje niezbędne do wykazania zgodności działania Administratora z przepisami RODO oraz umożliwia Administratorowi lub upoważnionemu audytorowi przeprowadzanie audytów lub inspekcji. 

  16. Podmiot przetwarzający odpowiada za wszelkie szkody spowodowane swoim zawinionym działaniem w związku z niedopełnieniem obowiązków, które RODO nakłada bezpośrednio na Podmiot przetwarzający lub gdy działał poza zgodnymi z prawem instrukcjami Administratora lub wbrew tym instrukcjom. Na tych samych zasadach Podmiot przetwarzający odpowiada za szkody spowodowane zastosowaniem lub niezastosowaniem właściwych środków bezpieczeństwa.

  17. Z chwilą rozwiązania Umowy świadczenia usług określonej niniejszym Regulaminem Podmiot przetwarzający nie ma prawa do dalszego przetwarzania powierzonych danych, z zastrzeżeniem ust. 1 powyżej i jest zobowiązany do usunięcia danych po okresie ich przechowywania dla celów obrony przed ewentualnymi roszczeniami. 
    Po rozwiązaniu Umowy Administrator jest uprawniony do żądania wydania przez Przetwarzającego dokumentu potwierdzającego usunięcie danych i ich wszelkich kopii lub oświadczenia w tym przedmiocie, w terminie 7 dni od doręczenia żądania.

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych ważnych przyczyn:

a) jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ze względu na uznanie postanowienia Regulaminu za niedozwolone – odpowiednio w tym zakresie;

b) realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji;

c) zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z usługi w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem; 

d) wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu Platformy, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Operatora,

e) realizacji nowych funkcjonalności i usług w Platformie;

f) dokonania drobnych zmian treści nie wpływających na udostępnianie Produktów cyfrowych i świadczenie innych usług.

  1. Użytkownika obowiązują postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili zawarcia Umowy świadczenia usług. 

  2. Zmiany Regulaminu wprowadzone z innych przyczyn niż wskazane w ust. 1, w szczególności polegające na wprowadzeniu nowych usług, nie będą modyfikowały treści umów zawartych z Użytkownikami w oparciu o wersję Regulaminu obowiązującą w momencie zawierania tej Umowy.

  3. Niniejszy Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie na stronach internetowych Platformy oraz w siedzibie Operatora. 

  4. Użytkownik jest uprawniony do polubownego rozwiązania ewentualnego zaistniałego sporu z Operatorem poprzez skorzystanie w tym celu z platformy ODR znajdującej się pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę witrynę, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Zapomniane hasło